top of page

Privacy Policy

A legal disclaimer

The explanations and information provided on this page are only general and high-level explanations and information on how to write your own document of a Privacy Policy. You should not rely on this article as legal advice or as recommendations regarding what you should actually do, because we cannot know in advance what are the specific privacy policies you wish to establish between your business and your customers and visitors. We recommend that you seek legal advice to help you understand and to assist you in the creation of your own Privacy Policy.

Privacy Policy - the basics

Having said that, a privacy policy is a statement that discloses some or all of the ways a website collects, uses, discloses, processes, and manages the data of its visitors and customers. It usually also includes a statement regarding the website’s commitment to protecting its visitors’ or customers’ privacy, and an explanation about the different mechanisms the website is implementing in order to protect privacy. 

 

Different jurisdictions have different legal obligations of what must be included in a Privacy Policy. You are responsible to make sure you are following the relevant legislation to your activities and location.

What to include in the Privacy Policy

Generally speaking, a Privacy Policy often addresses these types of issues: the types of information the website is collecting and the manner in which it collects the data; an explanation about why is the website collecting these types of information; what are the website’s practices on sharing the information with third parties; ways in which your visitors an customers can exercise their rights according to the relevant privacy legislation; the specific practices regarding minors’ data collection; and much much more. 


To learn more about this, check out our article “Creating a Privacy Policy”.

What to include in the Privacy Policy

Generally speaking, a Privacy Policy often addresses these types of issues: the types of information the website is collecting and the manner in which it collects the data; an explanation about why is the website collecting these types of information; what are the website’s practices on sharing the information with third parties; ways in which your visitors an customers can exercise their rights according to the relevant privacy legislation; the specific practices regarding minors’ data collection; and much much more. 


To learn more about this, check out our article “Creating a Privacy Policy”.

faq-bezpecnost.jpg

Účty, registrácia, bezpečnosť

Ako prebieha registrácia a overenie identity?

Registrácia prebieha výhradne online. Používateľ vyplní základní údaje a overí svoju totožnosť podľa požiadaviek zákona o ochrane proti praniu špinavých peňazí (AML). Na to slúži buď automatizované overenie cez bankovú identitu, alebo ručné overenie prostredníctvom občianskeho preukazu a sekundárneho dokladu. U právnických osôb sa navyše vyžaduje doloženie vzťahu k firme (napr. štatutárne oprávnenie). Po overení získate prístup do zabezpečeného používateľského účtu.

Môžem mať viacero účtov?

Každá fyzická alebo právnická osoba môže mať na platforme finvestor len jeden účet. Účet je neprenosný a je viazaný na konkrétnu identitu, overenú v priebehu registrácie. Nie je dovolené zakladať viacero účtov na jednu osobu na účel obchádzania pravidiel alebo limitov platformy. V prípade potreby zmeny údajov je možné kontaktovať zákaznícku podporu.

Aké dokumenty musím dodať?

V rámci preverenia je nutné dodať najmä: informácie o žiadateľovi, účel a opis projektu, finančné výkazy, informácie o vlastníckej štruktúre, návrh zaistenia, dokumenty na zriadenie zálohy, identifikáciu štatutárnych orgánov a prípadne ďalšie doplňujúce podklady podľa požiadaviek platformy. Všetko prebieha elektronicky cez používateľský účet na platforme finvestor.

Ako sú chránené moje osobné údaje?

Platforma finvestor spracováva osobné údaje v súlade s platnou legislatívou, najmä Nariadením GDPR. Vaše údaje sú zabezpečené technicky i organizačne – šifrovaním, oddeleným uložením a riadeným prístupom. Údaje nie sú poskytované tretím stranám mimo rámec nevyhnutných služieb (napr. poskytovatelia overovania alebo banky). Detailné informácie nájdete v Zásadách spracovania osobných údajov.

Je možné zmeniť bankový účet?

Áno, bankový účet možno zmeniť. Nový účet však musí byť vedený na meno používateľa a v krajine EHP. Zmena prebieha prostredníctvom zákazníckej podpory a je podmienená overením vlastníctva účtu, obvykle formou symbolickej transakcie alebo doložením výpisu. Bez overenia nebude nový účet aktívny pre platby ani výplaty výnosov.

Ako kontaktovať podporu?

Zákaznícku podporu môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu, kontaktného formulára alebo telefónu. Odpovede poskytujeme v pracovných dňoch počas bežných prevádzkových hodín. V naliehavých prípadoch (napr. zablokovaný účet, chyba pri platbe) reagujeme prioritne. Kontakt nájdete v sekcii „Kontakt“ na webe alebo priamo vo svojom používateľskom účte.

bottom of page